2 feb 2012

Feim de pages@s a l'hort de l'escola...

Des de fa algunes setmanes, estem treballant a l'hort de l'escola. És un tema que ens ha engrescat molt desde el principi, penseu que lliga directament amb el nostre projecte i el nom de la nostra classe. En Miquel Angel ve un cop cada 15 dies a explicar-nos noves coses. Mireu totes les coses que estem fent..
DIARI DE L'HORT:
- Hem après què és una parada.
- Hem vist que el nostre hort té 4 parades.

- Hem mesurat cada parada i fan 300cm x 150cm.
- Hem plantat una llavor a un pot de iogurt i quan ha crescut, l'hem transplantat a l'hort.
- Hem dibuixat el plànol de l'hort.
- Hem calculat el doble i la meitat
- Hem reproduït una parada al terra de la nostra classe.
- Ens hem fixat que a cada parada i ha dos passadissos on es pot sembrar i un passadis de rajoles just en el mig per poder arribar a tot allò que anem plantant.
- En Miquel Angel ens ha dit que l'ample de cada passadís fa 60cm , com que són 2, hem calculat el doble i ens ha donat 120cm, si sabem que l'ample total de la parada són 150cm, volien saber quan mesura el passadís de rajoles per accedir a tot el que plantem. Hem contat desde 120 a 150 i ens ha donat 30!. El passadís de rajoles fa 30 cm!! Aqui en teniu algunes imatges de tot allò que ja hem fet,.. però continuem treballant perque tenim moltes coses en marxa...




Com ja vos vàrem dir, nosaltres seguim treballant al nostre hort. La darrera sessió que hem fet ha set resoldre "el problema" de com fer el passadis de rajoles a la nostra parada de classe, solucionat!! En les següents imatges podeu vore com ho vàrem resoldre i com ha quedat.
A l'hort, hem començar a plantar, sabeu què??, porros!
Continueu molt atent@s a tot el procés.. tenim que arribar al moment de poder menjar alló que cultivem, ummmmm. Segur que ens agraden tant com les olives, i és clar, quan feim les coses, les valorem molt més.


Hem acabat de reproduïr la parada a dins de classe!! Hem col·locat les rajoles per no trpitjar res, llavors ho hem dibuixat a escala! Mireu com ho hem fet...


No hay comentarios:

Publicar un comentario